loading...
یخدونی
mahdi بازدید : 350 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

نبرد سگ‌ها در اقصی نقاط جهان رواج دارد البته در کشورهای غربی این کار به طور پنهانی انجام شده و در برخی از کشورهای دیگر از جمله افغانستان جزو تفریحات عمومی است. از زمان‌های بسیار دور جنگ سگ‌ها، خروس‌ها، شترها ، قوچ‌ها و... در جوامع مختلف رواج داشته است.

mahdi بازدید : 295 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش گروه خواندنی های باشکاه خبرنگاران، تا به حال عمل های جراحی خاصی در زمینه جابه جایی صورت انجام گرفته است. این عمل های جراحی با سختی های بسیار زیادی انجام می شود از همین رو باعث می شود تا بسیاری از پزشکان نیز بعد از انجام ان شگفت زده شوند.

ریچارد نوریس

mahdi بازدید : 260 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید" border="0">
پارکور ورزشی است که از جمله خطرناک ترین رشته های حرکتی و نمایشی به حساب می آید. در این رشته، ورزشکار باید قدرت بدنی بالا به همراه دلی نترس داشته باشد و این دو اصل کنار هم می تواند او را معروف کند.
mahdi بازدید : 250 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، از گذشته های دور انسان ها به دنبال وسیله ای بوده اند که بتوانند خودشان را در آن ببینند. آب در گذشته و آینه در زمان حاضر برای انسان ها این کار را انجام داده است ولی همیشه وسیله ای ساده بوده است و کاربردی جز مشاهده کردن اجسام نداشته است.

"روبرت گرین کوفکی" طراحی است که آینه ها را از یک وسیله ساده به وسیله ای کاربردی تبدیل کرده است که می توان از آن در هر نقطه ای استفاده کرد و کارهای جانبی بسیاری را انجام می دهد. به طور کلی این آینه از یک جسم ساده به وسیله ای هوشمند تبدیل شده است.


این آینه که "ورژن 2" نامگذاری شده است دارای یک هوش مصنوعی قدرتمند است که کارها را کنترل می کند. بر روی این آینه یک دوربین برای تشخیص صورت، میکروفن مخصوص فرمان صوتی و سنسورهای حرکتی قرار گرفته است.

آینه "ورژن2" توانایی آن را دارد تا صورت فرد را تشخیص داده و آهنگ یا فیلم محبوب او را نمایش دهد همچنین این آینه آخرین اطلاعات خبری یا آب و هوایی را در اختیار فرد مقابلش قرار می دهد .

این آینه به قدری هوشمند است که می تواند هوای اتاق یا نورآن را تنظیم کند. آینه ورژن 2 طرحی است که تا به حال جوایز زیادی دریافت کرده است و شرکت های بسیاری به دنبال پیاده کردن این ایده هستند.

mahdi بازدید : 100 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (1)

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، حتما افراد کلکسیونردار دنیا را می شناسید این افراد به دنبال آن هستند تا متفاوت ترین موارد را در کنارهم جمع کرده و به نمایش بگذارند. داشتن کلکسیونی از پروانه، طلا یا حتی کفش می تواند بسیار ارزشمند باشد اما کلکسیون میخ هم به نظر شما ارزشمند است؟

"ریچارد جونز" پیرمرد 78 ساله انگلیسی است که علاقه عجیبی به میخ دارد. این مرد از 50 سال پیش بیشتر زندگی خود را صرف آن کرده است که میخ های عجیب را از سراسر دنیا جمع آوری کرده و در کلکسیونش قرار دهد.


کلکسیون این مرد به خاطر یکنواختی و نبود هیچ خلاقیتی به عنوان کسل کننده ترین کلکسیون دنیا شناخته میشود. او این روزها در مجموعه خود 3 هزار میخ دارد که برای بدست آوردن برخی از آن ها حتی به استرالیا هم سفر کرده است.

این مرد اعتقاد دارد زیبایی های بسیاری در وجود میخ ها نهفته است که هرکسی قادر به دیدن آن نیست و این موضوع ریشه در ساده پنداری میخ ها دارد. آقای جونز کلکسیون خود را راهی برای تغییر نگرش انسان ها به میخ می داند.

این مرد از سال 1960 کار جمع کردن میخ ها را آغاز کرده است و روزانه بیشتر وقت خود را در کنار آن ها می گذراند. در مجموعه او می توان میخ هایی با بلندی 75 سانتی متر یا حتی به کوچکی 4 میلی متر پیدا کرد و همه این میخ ها بر روی 32 جعبه نگهداری می شوند.

mahdi بازدید : 83 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 بیماری های مختلفی تا به حال کشف شده است که هر کدام آن ها بر روی یکی از نقاط بدن تاثیر می گذارد. از بیماری هایی که باعث به وجود آمدن غده می شوند تا آن هایی که حتی لهجه و زبان را یک شبه تغییر می دهند. همه این ها از دسته بیماری های نادر هستند که زندگی کردن به همراه آن ها بسیار سخت خواهد بود.

"مایسی هریس" دختر بچه 3 ساله ای است که درگیر یکی از همین بیماری های نادر شده است. این دختر سه ساله از عارضه ای خاص رنج می برد که باعث شده مغز او تنفس کردن را از دستورات حیاتی خود به حساب نیاورد و از آن می گذرد.


بیماری این دختر بچه به نام "CCHS" شناخته می شود و نکته اصلی در آن نبود هیچ رابط پیامی میان "شش‌ها" و مغز است به طوری که مغز فراموش می کند سیگنال های تنفس کردن را به شش‌ها ارسال کند.

این بیماری که راه درمانی برای آن پیدا نشده است باعث شد تا این دختر تمام زندگی خود را در بیمارستان بگذراند. البته سه روز است "مایسی"  با استفاده از یک دستگاه بسیار خاص که به صورت 24 ساعته به گلوی او متصل شده و هوای لازم برای زندگی را به بدن او وارد می کند، از بیمارستان مرخص شده است.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دانلود آهنگ جدید" alt="اقیانوسی درون یک سنگ +عکس " title="اقیانوسی درون یک سنگ +عکس " width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">اقیانوسی درون یک سنگ +عکس
    چهارشنبه 01 آبان 1392
    دانلود آهنگ جدید" alt=" رباتی از جنس خودرو +عکس" title=" رباتی از جنس خودرو +عکس" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle"> رباتی از جنس خودرو +عکس
    چهارشنبه 01 آبان 1392
    دانلود آهنگ جدید" alt="نترس‌ترین پارکور باز دنیا +تصاویر " title="نترس‌ترین پارکور باز دنیا +تصاویر " width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">نترس‌ترین پارکور باز دنیا +تصاویر
    چهارشنبه 01 آبان 1392
    نظرسنجی
    کدام بخش فعال تر باشه؟
    به نظرتون قهرمان لیگ برتر امسال چه تیمی خواهد شد؟
    مرجع تقلید شما کدام یک از گزینه های زیر میباشد؟
    آیا در این سایت عضو هستید ؟
    هدیه به وجود پاک امام زمان حضرت مهدی « عج » و تعجیل در فرج ایشان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 155
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 136
  • بازدید کلی : 16,912